מושיטים יד: כך עוזרים רופאים צבאיים לחולים המאושפזים בביתם | צפו

קובי פינקלר No Comments on מושיטים יד: כך עוזרים רופאים צבאיים לחולים המאושפזים בביתם | צפו

צה"ל התגייס למאמץ הגדול במאבק בקורונה: רק השבוע 60 צוותים ערכו 500 ביקורי בית בביתם של חולי קורונה שאושפזו בביתם ובכך הפחיתו את הנטל הכבד על בתי החולים ברחבי הארץ. צה"ל מנצל את היכולות הלוגיסטיות המצוינות שלו ומרחיב את העזרה. כתבנו הצבאי קובי פינקלר יצא לביקור בית מיוחד | צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המאבק בקורונה בשיא גל האומיקרון: כחלק ממערכת הבריאות הארצית נרתם צה"ל למשימת הטיפול בחולים ובאישור המטה הכללי חיל הרפואה נרתם למשימה, כמו בגלים הקודמים, לסייע במאבק הלאומי בקורונה. הצוותים הרפואיים פרוסים בכל הארץ ומנצלים לטובת זה את היכולות הלוגיסטיות המצוינות של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה״ל.

לצד הצוותים, פועל מוקד רפואי ייעודי שהוקם ובו רופאים ואחיות צבאיים בכירים ומומחים בתחומם שאיתם הצוותים הרפואיים יכולים להתייעץ.

המוקד עובד בשיתוף פעולה מלא עם קופות החולים ומקבל מהם מטופלים – שבמקום ללכת לבית החולים מקבלים את הטיפול בביתם וכך מקלים על העומס במחלוקות בבתי החולים. החולים מגיעים ישירות מרופא המשפחה, מהמיון בביה"ח במקום להתאשפז או ממחלקת הקורונה בביה"ח ובכך מקצרים את האשפוז בביה"ח.

נציין שאשפוז הבית מאפשר לטפל בחולים מורכבים בסביבתם הביתית לצד פינוי ביה"ח לטפל בחולים שחייבים אשפוז בביה"ח. הצוות הרפואי מגיע פעם ביום, ובמידה שיש חולה שזקוק לביקור נוסף, נשלח אליו צוות בכל שעה.

בשבוע השלישי של מבצע ׳יד ביד׳. במסגרת המבצע פועלים כ 60 צוותים, טופלו כ 500 חולים ורק היום ביקרו 90 מטופלים. צה"ל מציג: יד יד טיפול רפואי בבית לחולי קורונה.

כתבנו יצא הבוקר יחד עם הרופא החטיבתי של חטיבת הבקעה והעמקים סגן דר' מור בלווי האחות סרן מרינה קפלן לביקור אצל ניצול שואה שחלה בקורונה.

צפו:צב



0 תגובות